سیب های خشک مرغوب ایرانی

صادرات میوه خشک اعلا و ممتاز با کیفیت بالا

خرید عمده میوه خشک حبه ای
خرید اینترنتی انواع آلبالو خشک شده مرغوب
آلبالو خشک بسته بندی شده و مرغوب
ملون خشک شده اعلا
خرید انلاین میوه خشک بسته بندی و صادراتی
دارا بودن اقلام مختلف میوه های تابستانی

سیب های خشک مرغوب ایرانی

سیب زرد به جهت قیمت ارزان تر توانسته به تولیدکنندگان کمک کند تا با قیمت تمام شده پایین، محصول نهایی با کیفیت مرغوب اما قیمت مناسب را عرضه کند.
انواع گوناگون خشک شده سیب در بازار موجود می باشد و هر کدام ازآن ها مشتریان خود را دارد و سفارش گیری برای تولید انجام می گردد.
خریداران این میوه علاوه بر بازار داخل به صورت گسترده در کشورهای مختلفی چو روسیه، آامان، بریتانیا، هند و چین انجام شده و همچنین حجم بالای به کشورهای همسایه و عربی ارسال می گردد.
از آنجای که در تولید این میوه جز ده نفر جهان قرار داریم به نسبت با تولید انبوه امکان فراوری و صادرات بیشتری امکان پذیر هست.

سیب های خشک مرغوب ایرانی

سیب های تولیدی در ایران بیشتر به مناطق غرب کشور چون ارومیه، تبریز و زنجان مربوط می شود؛ منتها در جنوب کشور همچون سمیرم شیراز کشت عالی صورت می گیرد.
انواع گوناگونی سیب در بازار دیده می شود که در سه دسته کلی سیب زرد، سیب قرمز ، سیب سبز شناخته شده است؛ همچنین هر دسته خود به جهت بومی کشور و شهر خاص نامگذای می شوند.
علاوه بر تازه میوه سیب که بسیار خوشمزه و مورد پسند عموم می باشد در فراوری های مختلف و گسترده ی قابل استفاده است.
یک نوع از فراوری های پرمصرف خشک شده ی سیب در ابعاد متفاوت چون اسلایس، حبه ، گرانول و پودر شده ای میوه می باشد.
اقلیم هوایی مساعد در نقاط مختلف ایران و سطح زیر کشت بالای این میوه مشهور موجب گردیده است از نظر میزان تولید در جهان، رتبه ی ششم قرار بگیریم.
شما می توانید بنا به درخواست مشتری خارجی خود سیب های خشک در ابعاد گفته شده و طعم های چون ترش یا شیرین وملس در کیفیت های متنوع سفارش و ارسال نمائید.

خریدار سیب خشک اسلایسی

خریدار سیب خشک شده در حالت اسلایسی بستگی به نوع در خواست بسته بندی و فله می تواند متغیر باشد، چرا که هر کدام مشتری مختص خود را دارد.
خریدار این میوه خشک شده در حجم عمده و به صورت فله در بازار داخل اغلب کارخانه داران صنعت غذایی یا دارویی می باشند.
بازار میوه خشک در تهران و سرتاسرایران از نوع بسته بندی نیز استقبال بالایی دارند؛ اخیرا علت اصلی می تواند توجه خانواده ها به اهمیت میوه خشک در نیاز روزانه باشد.
جهت صادرات نیز مشتری عمده اصولا برای کشورهای مقصد چون روسیه، آلمان بریتانیا، هند و چین و همچنین کشورهای همسایه و عربی هستند.
خریدار این محصول اسلایس شده با طعم های خاص خود میوه بسیار گسترده بوده و مهم ترین چالش پر رونق کردن بازار فروش چه داخل و چه خارج است.

مشتری سیب خشک بدون پوست درجه یک

مشتری سیب خشک بدون پوست درجه یک از نو ایرانی از نظر جلوه و ظاهر طرفدارن خود را دارد، کما اینکه این سبک میوه خشک جاافتاده تر است.
اما، طبق دستور سازمان بهداشت طی تحقیق های انجام شده به تولیدکنندگان پیشنهاد می گردد تا میوه ها را با پوست اسلایس کرده و خشک نمایند تا بیشترین خواص در میوه باقی بماند.
خریداران نوع بدون پوست میوه بنا به نوع مصرف در صنایع یا تولیدی خود ترجیح می دهند این نوع را خرید نموده و مصرف داشته باشند.
میوه ی بهشتی که به واقع به خاطر خواص درمانی، زیبایی، سلامتی، قابل کشت در بسیاری مناطق و طعم عالی و ماندگاری جز نام آشناترین و پر مصرف ترین در دنیا است.

فروش عمده سیب های خشک ارگانیک در بازار

فروش عمده سیب های مختلف خشک شده در بازارهای داخل و خارجی رونق خود را دارد و هر چقدر نیز ارگانیک تر باشد به طبع خواهان بیشتری پیدا می کند.
نوع ارگانیک میوه خشک در ابتدا ازظاهر قابل شناسایی می باشد به این صورت که تیرگی در رنگ و تغییر حالت رنگ از رنگ واقعی خود میوه را نشانگر این مطلب است.
در مرحله بعدی تست کردن طعم خود محصول کمک شایانی می نماید تا متوجه طعم واقعی خود میوه شده و از نوع گرگود و رنگ مصنوعی زده شده تمایز قائل شد.
بسته بندی نهایی محصول هم می تواند در حفظ ارگانیک بودن میوه تاثیر گذار باشد و با حفاظت از فساد شدن و تغییر رنگ بیشتر جلوگیری کرده و تا مقصد مدت زمان ماندگاری را طولانی تر نماید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.