دارا بودن اقلام مختلف میوه های تابستانی

صادرات میوه خشک اعلا و ممتاز با کیفیت بالا

خرید عمده میوه خشک حبه ای
خرید اینترنتی انواع آلبالو خشک شده مرغوب
آلبالو خشک بسته بندی شده و مرغوب
ملون خشک شده اعلا
خرید انلاین میوه خشک بسته بندی و صادراتی
دارا بودن اقلام مختلف میوه های تابستانی

دارا بودن اقلام مختلف میوه های تابستانی

صادرات میوه خشک برای کشور ما، ایران، در بین کشورهای مرزی و همسایه و همچنین در قاره اروپا نیز شناخته شد است.

دارا بودن اقلام مختلف میوه های تابستانی، پاییزی و زمستانی در مناطق مختلف کشور موجب شده است در حجم تولیدی بالای در جهان قرار گیرد.

میزان تولید بالا در نتیجه قیمت تمام شده ی پایین برای میوه های خشک را دربر می گیرد، امتیاز بسیار مهم برای صادرکنندگان ایرانی می باشد و می توانند در بازارهای خارجی خوب حضور پیدا کنند.

میکس شده ی میوه خشک نوع دیگری است که استقبال بالای اخیرا یافته است، با ارائه مخلوط شده انواع میوه ی خشک شده در قالب بسته بندی رقابت پذیری را بالا برده است.

با دقت درنکات مهم و کلیدی می توان میزان واردات محصولات ایرانی را در کشورهای مقصد تغییر داده و بازار بزرگتری را در نقاط مختلف دنیا ایجاد کرد.

بسته بندی متنوع میوه خشک صادراتی

میوه خشک به مانند هر محصول صادراتی دیگر برای این ارزش افوزده بهتری داشته باشد، بهتر است رد بسته بندی های شیک وکاربردی تهیه و عرضه گردد.

بسته بندی برای کشورهای مختلف بنا به نوع درخواست و فرهنگ کشور به مدل های مختلف طراحی و پیشنهاد می شود.

گونه ها ی متفاوت از بسته بندی رایج در بازار دیده می شود:

  • بسته بندی با پاکت وکیوم دار
  • بسته بندی با قوطی فلزی یا طلقی
  • بسته بندی کادویی از جنس چوب، مقوا، کریستالی

مهمترین مسیله در بسته بندی صادراتی برند، مجوزبهداشتی، نشان و گواهینامه های مربوط به هر کشور، تاریخ مصرف و توضیحات به زبان مصرف کننده کشور هدف می باشد.

با رعایت این قیبل موارد حال می توان به خریدار نوع بسته بندی پیشنهاد داده و پس از تایید مشتری، سفارش وارد کشور مورد نظر گردد.

قیمت بسته بندی میوه خشک مخلوط

قیمت میوه خشک شده خود جز عوامل مهم در مذاکره با خریدار است، اگر نوع بسته بندی هم قید گردد باز قیمت دهی متغیر خواهد شد.

اما، بسته بندی شده ی میوه خشک برای مشتری و در نهایت مصرف کننده امری مهم و لازم است؛ حتما باید تولیدکننده میوه خشک آن را در نظر بگیرد.

انواع مختلف بسته بندی را برای شما ذکر نمودیم، مشتری که به دنبال قیمت ارزان است مطمئنا مناسب ترین نوع بسته بندی پاکت خواهد بود، البته با طراحی شکیل تر که جلوه زیبای داشته باشد.

خریداری که دنبال بسته بندی لوکس هست قطعا  نوع کادویی با جنس های گوناگون و حکاکی نشان خاص از هویت کشور مبدا یا مقصد عالی ترین گزینه است.

برای این نوع خریدار قیمت در وهله بعدی قرار دارد و در پرداخت آن زیاد مسئله ی ندارد مهم فراهم اوردن آن چیزی است که مشتری می خواهد.

مشتری میوه خشک مخلوط بسته بندی شده

فراهم آوردن میوه خشک با بسته بندی های متنوع یک بخشی از وظایف تولیدکنندگان، شرکت های صادراتی و نمایندگان فروش میوه خشک می باشد.

پی بردن به نیاز و فرهنگ خرید و چیدمان فروشگاه های کشورهای هدف معقوله ی مهم دیگری است که هر چه دقیق تر شویم سودمند خواهد بود.

کشورهای اروپایی خصوصا کشورهای توسعه یافته که میوه خشک جز موارد مهم در تغذیه روزانه محسوب می شود، مایل هستند تا بسته کوچک، کاربردی و آسان در بازشدن و مصرف داشته باشد.

کشورهای عربی  و ثروتمند نیز نوع بسته بندی شکیل برای گذاشتن روی میز کار یا مهمانی یا دورهمی و از این قیبل مهم است.

روسیه، عراق و امثال این کشورها بیشتر به دنبال کیفیت مرغوب خود میوه هستند تا از مزه بهره ببرند و ارزش غذایی برایشان مهم تر از بسته بندی بوده و قیمت مناسب خواهان هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.