قیمت عمده توت فرنگی خشک اعلا برای صادرات

صادرات میوه خشک اعلا و ممتاز با کیفیت بالا

خرید عمده میوه خشک حبه ای
خرید اینترنتی انواع آلبالو خشک شده مرغوب
آلبالو خشک بسته بندی شده و مرغوب
ملون خشک شده اعلا
خرید انلاین میوه خشک بسته بندی و صادراتی
دارا بودن اقلام مختلف میوه های تابستانی

قیمت عمده توت فرنگی خشک اعلا برای صادرات

خرید توت فرنگی تازه در فصول بهار و تابستان برای مصرف کنندگان ایرانی مهیا است و به وفور در بازار دیده می شود.
صادرات تازه خوری توت فرنگی هم در این فصول رونق بسیاری دارد چرا که در این ایام توت فرنگی مزرعه ی برداشت و طرفداران خود را دارد.
کشت و برداشت این میوه آبدار و خوش ظاهر هم در فضای باز انجام می گردد و هم می توان به صورت گلخانه در هر زمانی انجام داد.
نکته ی که وجود دارد این است که مشتری می تواند در هر بازه زمانی توت فرنگی خرید کند منتها درخواست نوع گلخانه ی با مزرعه ی آن تفاوت در قیمت و سفارش تاثیر گذار می شود.
تولیدکنندگان میوه خشک براساس برنامه ریزی های لازم با تهیه توت فرنگی در فصل بهار با قیمت مناسب از مناطق بکر و با کیفیت کشور اسلایس شده ی مرغوب را برای خریدار عمده آماده می کنند.

قیمت عمده توت فرنگی خشک اعلا برای صادرات

قیمت عمده توت فرنگی خشک شده به فاکتورهای مهمی بستگی دارد؛ عمده ترین که در بالا اشاره شد همان خرید تناژ تازه میوه در فصل برداشت از باغداران صورت می گیرد.
مسیله ی دیگر در حوزه صادرات جهت اعلام قیمت برای مشتریان یا تجار خارجی حجم بالای تناژ با ظرفیت های کانتینرهای صادراتی هست.
کیفیت خاسته شده مشتری براساس کشور مقصد و میزان سطح خرید مردمان آن کشور نکته ی قابل توجه است که در قیمت گذاری لحاظ می شود.
یکی از شیوه های موثر در خرید میوه خشک لوکسی چون توت فرنگی این است که در بین میوه های خشک مخلوط خرید شود که قیمت را در حجم کل تقلیل می نماید.
اهمیت قیمت در هر محصولی برای خریدهای عمده و صادراتی بر کسی پوشیده نیست، و سعی می گردد قیمت عرف داده شود تا بتوان چرخه اقتصادی با ارزآوری بهتر رونق داشته باشد.

مشتری توت فرنگی خشک صادراتی

مشتریان توت فرنگی به صورت خشک شده در بازارهای جهانی نیازمند بررسی مسایل واردات و صادرات این میوه و آمار گمرکی است تا بتوان بازار هدف را شناسایی کرد.
کد گمرگی میوه توت فرنگی در جهان با نام علمی strawberry و تعرفه HS Code به شماره ۰۸۱۰۱۰ ثبت شده است.
میزان صادرات این میوه در طی رشد ۵ ساله به ارزش هر واحد ۳ درصد است که در بررسی یک ساله این رقم ۱ درصد برای ایران می باشد. حال اسپانیا با ۲۷ درصد توانسته بزرگترین صادر کننده توت فرنگی باشد و امریکا، مکزیک، هلند و بلژیک در پله های صادراتی بعدی ایستاده اند.
اما مهمتر میزان وادرات برای کدوم کشورهای می باشد؟
امریکا این قاره پهناور همان طورکه صادرات خوبی دارد مهمترین وارده کننده با رقم ۲۱ درصد جهانی نیز هست؛ بلژیک و کانادا در رده های دیگر قرار دارند.
ارقام بیان شده این را می رساند که جای که تازه خوری خوبی دارد می توان خشک شده آن را در فصولی دیگر پیشنهاد داد تا جایگزین تازه آن گردد، چرا که ماندگاری خشک شده میوه بسیار بالا است.

فروش عمده توت فرنگی خشک مرغوب ایرانی

فروش عمده توت فرنگی خشک خصوصا برای باغ های کردستان، مازندران و گیلان که شهرت بالای در میزان کیفیت و طعم دارند پتانسیل زیادی دارد.
کشورهای بسیاری در محصولات متنوع ایرانی خریدهای بالای دارند، و حتی برخی از محصولات شهرت جهانی داریم.
میوه های خشک شده ایرانی به لحاظ فراهم بودن تعداد میوه های مختلف با کیفیت های مورد پسند مشتری استقبال زیادی از سوی روسیه، آلمان، عمان، عراق و کشورهای مرزی و خلیح فارس وجود دارد.
بازار هدف برای کشوری چون عراق بسیار مهیا و جای کار دارد و روابط تجاری بسیار خوب، فاصله مرزی کم؛ حمل و نقل آسان عرصه را برای صادرات بسیار پر رونق می نماید.
امارات، کویت، عمان حسن های زیادی برای واردات میوه خشک ایرانی دارند؛ آلمان و روسیه و حتی هنگ کنگ چین بازار خوبی را می توان فراهم کرد.
مجموعه میوه خشک ما در حوزه کیفیت مورد پسند مشتری با حجم ظرفیت های پیشنهادی خریدار آماده همکاری می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.